Groei promomarkt
De promotionele productenmarkt in Groot-Brittannië heeft in 2013 een groei doorgemaakt van ruim acht procent. Ook van 2014 wordt, onder meer door het WK in Brazilië, veel verwacht. Hoe gaat het eigenlijk met de Nederlandse promomarkt?
Ook Nederlandse ondernemingen die actief zijn in de relatiegeschenkenbranche
zijn hoopvol gestemd voor het komende jaar. Naast het WK voetbal dat voor de
deur staat, komen er ook steeds meer berichten naar buiten over het aantrekken
van de economie. Huizen gaan plots weer als warme broodjes over de toonbank en
het consumentenvertrouwen is flink toegenomen. Nederlandse familiebedrijven
verwachten in 2014 bovendien een omzetgroei van zeven procent! Dat staat in het rapport ‘Groeiambities in het
familiebedrijf’ van het ING Economisch Bureau.
Bij Premiums.nl hopen wij ook weer op een goed 2014 vol succesvolle promotionele acties!
Relatiegeschenken bedrukken en originele premiums leveren is tenslotte onze
specialiteit dus laat Pasen, Koningsdag en het WK in Brazilië maar komen!