Klantenservice
Wij helpen u graag verder als het gaat om promotieartikelen en relatiegeschenken. Wij nodigen u dan ook van harte uit om contact met ons op te nemen om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken. Wij bespreken de opties graag met u!
- Bankgegevens
IBAN: NL79RABO0127840656
BIC: RABONL2U
BTW: 819350096B01- Moet ik direct afrekenen?
Bij zowel bedrukte als onbedrukte bestellingen sturen wij na uw online bestelling een digitale factuur. Middels bankoverschrijving of internetbankieren is de betaling uit te voeren. Nadat uw betaling in goede orde is ontvangen, kunnen wij de bestelling naar u toezenden. Bij bedrukte en onbedrukte bestellingen dient er eerst betaald te worden voordat uw bestelling uitgeleverd wordt.
- Geen IDEAL, Paypal of creditcards
Bovenstaande betaalmogelijkheden worden niet door Premiums.nl gehanteerd. U ontvangt van ons een digitale factuur per mail.
- Betalingstermijnen
Bij bedrukte bestellingen varieert de betalingstermijn van 3 - 8 dagen, afhankelijk van de levertijd. Het is belangrijk dat u onthoudt dat de snelheid van de betaling invloed heeft op de levertijd. Hoe sneller u betaalt, hoe sneller uw premiums geleverd kunnen worden.
- Onze promotieartikelen
-
Bent u op zoek naar een premium, relatiegeschenk, promotieartikel, incentive of reclameartikel? Voor ieder einddoel en voor elk budget heeft premiums.nl een geschikt product. Ook kunt u bij ons terecht voor gepersonaliseerde geschenken. Deze producten worden volledig aangepast aan uw wensen, zoals kleur, afmetingen, huisstijl en allerlei andere extra’s.
- Sample / proefmodel
-
Bij premiums.nl vinden we het belangrijk dat iedere klant tevreden is met zijn of haar bedrukte relatiegeschenken. Om de kans op een tevreden klant te verhogen zijn wij daarom bereid om een sample of proefmodel op te sturen. Dit sample kunnen wij u kosteloos toesturen, mits u binnen tien werkdagen een bestelling plaatst. Als u geen bestelling plaatst moeten wij echter wel kosten in rekening brengen. Deze eventuele kosten voor dit sample ziet u verschijnen bij het product naar keuze.
Let op! Samples kunnen niet geretourneerd worden - Bestellen bij Premiums.nl
-
Om te voorkomen dat u bij het bestellen van uw bedrukte premium vastloopt hebben wij voor u een stappenplan gemaakt dat u door het bestelproces heen loopt. Hieronder vindt u dit stappenplan.
1. Selecteer in de navigatiebalk bovenaan het scherm ‘Assortiment’.2. Links op het scherm selecteert u de categorie waarin het door u gewenste premium zich bevindt.3. Kies een premium4. Selecteer het aantal premiums dat u wilt bestellen, de kleur van de premiums en de manier waarop wij de premiums bedrukken.5. Aan de rechterzijde van uw computerscherm ziet u de oranje button ‘In winkelmand’. Als u op deze button klikt, belandt uw bestelling in de winkelmand.6. U kunt nu uw bestelling gaan voltooien. Er zal gevraagd worden naar het te bedrukken bestand. Dat kunt u nu gaan uploaden. Wilt u liever persoonlijk het artwork aanleveren? Mail de gegevens dan naar ons toe.7. Registreer uzelf als klant van Premiums.nl of log in met uw bestaande account.8. Rond uw bestelling af.Komt u er nog niet uit of heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op!
- Levertijden
-
De levertijd van onze premiums varieert. Onbedrukte premiums kunnen wij doorgaans binnen drie werkdagen bij u afleveren. Als u wilt dat we uw premiums bedrukken, wordt de levertijd langer. Wij hanteren dan een levertijd van 5-10 werkdagen.
Het is belangrijk dat u onthoudt dat de snelheid van uw betaling invloed heeft op de levertijd. Hoe sneller u betaalt, hoe sneller uw premiums geleverd kunnen worden.
- Bestelling volgen
Na uw bestelling ontvangt u een link waar u de actuele status van uw order kunt volgen. Zo kunt u volgen wat de orderstatus is, de verwachte leverdatum, orderhistorie, factuurstatus, etc.
- Bestelling annuleren
Alle directe/indirecte kosten kunnen in rekening worden gebracht tot 100% van de orderwaarde. Neem hier voor contact op met 038 - 7601900
- In welk formaat moet ik mijn opdruk aanleveren?
-
Uw logo of slogan moet uiteraard zo goed mogelijk op de gekozen premiums worden gedrukt. Daarom is het belangrijk dat u het te bedrukken bestand op de juiste wijze aanlevert. Hoe dat moet? Daar helpen wij u bij!
Uw logo kunt u bij uw bestelling meesturen. Dit bestand kunt u het beste aanleveren in Adobe Illustrator (AI, EPS of PDF-bestanden). De bestanden moeten zijn opgemaakt in vectoren voor het juiste drukresultaat. Als uw logo tekst bevat moet u dit omzetten naar letteromtrekken. Vergeet niet het PMS-nummer te vermelden. Meer informatie over PMS-nummers vindt u hier.
Wilt u liever uw slogan of bedrijfsboodschap op de premiums zien verschijnen? Dat is natuurlijk geen probleem. Nadat u uw order in uw winkelmand hebt geplaatst en de bestelling hebt voltooid kunt u de tekst uploaden. Ziet u dit niet zitten? Lever dan later de gegevens via de e-mail bij ons aan.
- Logo aanleveren
Wanneer u het gewenste premium heeft geselecteerd en de benodigde gegevens heeft ingevoerd, drukt u op de button ‘In winkelmand’. Wanneer u kiest voor ‘bestellen’ komt u in het afrondingsscherm. Onder ‘Artwork/bedrukking’ kunt u aangeven of u het artwork per mail stuurt of meteen uploadt.
- PMS-kleuren
-
Het artwork voor de opdruk op uw promotionele product moet worden aangeleverd in Pantone Matching System (PMS) kleuren. Wellicht bent u niet bekend met de PMS kleuren. Daarom geven wij hier wat extra uitleg over deze kleuren.
Lees verder - Bedrukkingstechnieken
-
Wij kunnen uw premiums op zes verschillende manieren bedrukken. Hier zijn al deze druktechnieken op een rij gezet zodat u goed op de hoogte bent van de mogelijkheden.
Lees verder. - Digitale drukproef
Het is belangrijk dat u weet hoe uw premiums er uit komen te zien. Daarom sturen wij al onze klanten een digitale proefdruk toe. Deze proefdruk ontvangt u doorgaans binnen 1-3 werkdagen via de e-mail. Wij proberen zo te voorkomen dat u artikelen ontvangt waar u niet tevreden over bent. Pas nadat u akkoord hebt gegeven zullen we de bestelde producten gaan bedrukken.
- Mijn Premiums.nl
-
Inloggen/uitloggen
Mijn gegevens
Mijn gegevens wijzigen
Mijn bestelling(en)
Orderstatus
Leverdatum
Orderhistorie - Een klacht melden
Premiums.nl streeft ernaar om altijd kwalitatief goede promotieartikelen te leveren en eventuele klachten goed af te handelen. Wij proberen de kwaliteit van onze promotieartikelen continue te controleren om kwaliteit te waarborgen. Het kán echter voorkomen dat uw artikelen onverhoopt defect zijn. Wanneer dit het geval is, neemt u dan a.u.b. direct telefonisch of per mail contact met ons op. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en samen met u tot een passende oplossing komen! Wij houden u graag tevreden!
- Geen transportkosten
Als uw bestelling afgeleverd moet worden op een bezorgadres binnen Nederland of België, betaalt u geen transportkosten.
- Welke bezorgdienst?
Dit verschilt per te leveren product en is altijd verschillend. Uw bestelling wordt bezorgd door de volgende vervoerders: DHL, GLS, DPD, PostNL en UPS. In uitzonderlijke gevallen kan dit een andere vervoerder zijn.
- Volgen met Track & Trace
In de meeste gevallen is dit wel mogelijk op aanvraag. Wilt u uw bestelling volgen? Neemt u dan contact met ons op.
- Ik wil een op maat gemaakt artikel
-
Wilt u graag een volledig gepersonaliseerd premium die aansluit bij uw huisstijl en bedrijfsboodschap? Premiums.nl verzorgt niet alleen standaard producten, maar ook uw custom made premiums. Stel zelf uw eigen premium samen: bepaal de PMS-kleur, afmetingen, het ontwerp, de bedrukking en andere extra’s! Uiteraard kan het ook gaan om een standaard premium in grote oplages zoals sleutelhangers of pennen. Premiums.nl vertaalt uw wensen naar een origineel, custom made premium.
Heeft u een product dat u wilt laten ontwikkelen / ontwerpen en wilt u graag informatie? Dat kan! U kunt contact met ons opnemen en laat u informeren over ontwerpen, kosten en transport.
- Een klacht melden
Premiums.nl streeft ernaar om altijd kwalitatief goede promotieartikelen te leveren en eventuele klachten goed af te handelen. Wij proberen de kwaliteit van onze promotieartikelen continue te controleren om kwaliteit te waarborgen. Het kán echter voorkomen dat uw artikelen onverhoopt defect zijn. Wanneer dit het geval is, neemt u dan a.u.b. direct telefonisch of per mail contact met ons op. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en samen met u tot een passende oplossing komen! Wij houden u graag tevreden!
- Wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren
- 08:30 t/m 17:00 uur
- 038 - 7601900 (lokaal tarief)
- Ferdinand Bolstraat 25
- 8021 ES Zwolle
- IBAN: NL79RABO0127840656
- BIC: RABONL2U
- BTW: 819350096B01
- KVK: 08174590
Velden met * zijn verplicht.